Skön långpromenad


Kl. 15:51 |



Idag startade jag lördagen med en skön långpromenad upp till granloholm och runt sticksjön. Underbart väder och massa folk ute :-)

Hej bloggisar!

Måste börja med att säga att vi hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med Emelie & Pontus på Invito. Dock märktes det på menyn att det var halva priset på maten och det var ju lite trist.

Nu ska jag sjunka ner i soffan och se på sprinten, heja Sverige! Lite senare kommer moster och sambo för att hämta våran gamla tv-möbel. När dom ändå kommer hit upp så ska vi passa på att bjuda på lite middag, Fläskfilépasta får det bli, mums!

Vad gör ni dag ?





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Vackra bilder!!!

Det var underbart i solen idag :o)

Ha en trevlig lördagkväll!

Izabella

Åh, jag blir så avundsjuk på att ni har snö däruppe! Vi har fått nöja oss med enbart solen idag men det är inte fy skam det heller! :-)

Emelie

För båda betalade jag strax under 400. Tyckte att de var nog dyrt för två dragkedjor ja.. ;-)

Thereses liv och vardag

Åh, vilka fina bilder! Här har vi tyvärr ingen snö, ser jättehärligt ut med ett fint vinterlandskap!

Kram!

Emelie

Thulegatan! Ligger vid bion typ.. :-), tittade efter skomakare på hitta.se. Hoppas ni haft en fin dag! Kram <3

Romanique - med bebis i magen

Sv: Vad bra! Det är inte lätt att komma ihåg allt! :)

Vilka fina bilder!




Kom ihåg mig?