Natt 2/2


Kl. 16:58 |



Visst var det tulpanensdag i fredags ? Igår fick några tulpaner följa med hem och det blir genast trevligare i köket. Då det är tulpanperiood försöker jag att alltid köpa hem en bukett till helgen.

Hej bloggisar!

Första natten är avklarad och nu har jag en natt kvar innan jag blir ledig ända till torsdagnatt, inte så pjåkigt! Jag har verkligen haft ett bra schema denna period och jag gruvar mig lite för det jag håller på att lägga nu, mina tre sista veckor innan jag "går hem" på ledighet innan förlossningen. Att trycka ihop ca 9 nätter på 2½ vecka är inte det lättaste. Men jag tror jag vet hur jag ska lösa det...

Snart ska jag bege mig på en kort promenad till hemköp och handla det lilla som fattades för att laga till middagen och veckans matlådor till J. Alltid skönt att få komma ut och få lite friskluft när man sovit :-) Innan jobbet tror jag det blir en film, eller kanske ett nytt avsnitt av Homeland ?

Idag har vi gått in i graviditetsvecka 26. Ett inlägg om det får bli i morgon :-)





Kommentarer
Jenny - gravid i New York

Det kan inte vara enkelt att jobba så intensivt som gravid! Hejja dig!

Hoppas du får en härlig slapp-kväll så du kan återhämta dig ordentligt :)

ewa

I v 26 kom mina tvillingar! Fint å vårigt med tulpaner:)

sara

usch för att komprimera pass på liten tid. Lägg semesterdagar om du har några till övers:-) jag slet ont av att lägga mer än 2pass i stöten de sista veckorna..mkt sammandragningar...jobbar du 6v till el är det färre? härligt med tulpaner, så vårigt:-) vi går in i v37 idag..GAAA! men härligt oxå såklart. Sköt om dig! Hälsa gänget inatt. Kram

Rebecka

Tulpaner är verkligen underbara! Favoriten! Och så för de med sej lite vår mitt i vintern!



Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg...men jag gillar i alla fall er fördelning av sysslorna! ;)



Ha en skön måndag!

Nikita

Verkar som du har samma problem

Som mig i ditt översta inlägg, har du bloggat me iPhone!? Efter att ha gjort uppdatering på iPhone appen? Inlägget går

Ej att kommentera :-(

Anna

Tulpanens dag var igår, söndag 15/1



:)




Kom ihåg mig?