Litteratur


Kl. 15:01 |





För några dagar sedan damp dessa två böcker ner i postfacket från Bokus. Barnaboken "Den enda bok du behöver..." - Anna Wahlgren & Att föda - Gudrun Abascal. Den sistnämnda kommer jag inte börja läsa förrän det börjar närma sig, jag har verkligen inte börjat tänka på förlossningen än. Anna Wahlgren´s bok har jag plöjt igenom ett kapitel och jag gillar hennes sätt att skriva, det blev många skratt ;-)

Hej bloggisar!

Jag kom upp ur sängen strax efter ett och äter frukost nu och bloggar lite samtidigt. Sen måste jag verkligen ta fram damsugaren då det ser alldeles för gräsligt ut här hemma. Då jag jobbar nätterna prioriterar jag inte hemmet utan det får tas vid lediga dagar.Eftersom jag nu är ledig till lördagnatt kan det ju vara skönt att njuta den ledigheten med städad lägenhet, eller hur ?

Vad har ni för er ?





Kommentarer

Haha, jag är typ rädd för AW och hennes metoder ;) Du får berätta vad du tyckte om boken sedan!



Såååååååååå kul att du tackade ja och flyttar. Kommer bli superbra :D



Kram vännen!

Hanna Z - Mamma till Elliot

Ja visst är den fin? Den finns upp till str 86, minsta var nog 50 eller 56.

Sara G

Kul med lite läsning. Vi fick Stora boken om barn i julklapp av mina föräldrar. Där stod allt från barnet utveckling de första åren till recept på barnmat för olika åldrar.



Idag har jag gjort min sista föreläsning, bara en tenta kvar! Lite konstig känsla.. Men vem vet, kanske blir sugen att läsa nåt mer i framtiden :)



Krma

Linda

Tack vad snällt av dig! Hon e grymt duktig fotograf!



Boken Att Föda läste jag också...kom på att jag har böcker nånstans i förrådet...men det är en enda röra där..om jag hittar nåt som jag tror du/ni kan få användning för kan jag hojta till ;)

Sara SVARAR

Sara G: Ja tänk vad mycket böcker det finns, helt galet. Och eftersom jag inte kan någonting om barn (hur ska detta gå) så läser jag gärna en eller två böcker. Häääärligt att skolan snart är slut för dig, detta har du gjort superbra! KRAM



Linda: Vad snällt :-)

Rebecka

Spännande att följa din graviditet! :)

Hoppas du får en härlig helg!

elinjosefine - lifestyleblogs

Tack för tipsen! Har också lust att beställa några böcker och det är alltid kul att läsa svenska böcker rätt att jag bor i Norge ;)



Kram kram




Kom ihåg mig?