Ett hus till salu precis i min smak


Kl. 15:48 |







Bilderna är från hemnet





Kommentarer
Josefine - Mamma till Alva

åh, så fint ! :)

Så fint :D

Ann-Sofi Engström

Underbart läge och fint hus, närheten till vatten gillar jag. Ska ni slå till?

Mickan (Gravid v. 31)

Såg superfint ut! :D



Tack. :)

Jaa, visst är det dåligt. Usch.

Emma

Vilket mysigt! Men så stort!! Jag kommer ursprungligen från Sundsvall så lite roligt att läsa om ställen man faktiskt känner igen! Hittar inte så många bloggar därifrån:)

Jenny - gravid i New York

Åh det var ett fint hus det!

fia

väldigt fint!!

Elin

Juniskär igen! Fint hus, och nära hem till mig :-)

Sarah

Det där huset var jag och sambon och tittade på innan vi slog till på vårt nuvarande hus i Njurunda.



Otroligt fint inuti och väl värt ett besök =)




Kom ihåg mig?