100 dagar


Kl. 04:07 |
Ja, iaf om man ska gå efter kalendern. Dock är jag väldigt inställd på att vi kommer få en majbebis. Om jag skulle få som jag önska så är den välkommen i v.38 ;-)

Är på jobbet nu och har ca fyra timmar kvar att jobba. Mår inte helt hundra om jag ska vara ärlig men är otroligt pigg för att vara första natten. Det beror ju självklart på att jag inte gjort annat är sovit, tränat och sovit innan jobbet. Då J kom hem fick han tvinga i mig lite mat som faktiskt gick ner, sen somna jag till i soffan en stund. Det gjorde susen. Efter dagens sömn hoppas jag verkligen jag vaknar utan illamående och som en ny människa, det vore härligt!

Hoppas ni får en bra fredag, jisses det är redan helg igen! Vad dagarna går snabbt :-)




Kommentarer
Carolina

Hej Sara! Tråkigt att höra att du är illamående :( antar att det som hjälper är att äta & dricka regelbundet & sova. Tänk nu har du bara 100 dagar kvar! :) Sen har ni eran bebis hos er. Fredag idag och jag ska till bvc med vår namnlöse & underbara son. Ha en trevlig helg! Kram

elinjosefine - lifestyleblogs

Ja det är sjukt att det är tvåsiffrigt nu. Tänkte på det, själv är jag väldigt inställd på att det blir ett aprilbarn ;)




Kom ihåg mig?