Wednesday diary


Kl. 14:38 |

Godaste filen just nu.. jag älskar passionsfrukt :-)

Hej finisar! Nu jag gjort mina två jobbnätter och ser nu framemot två lediga. Har precis fått ner frukosten i magen och ska bara smälta den lite sen ska jag dra igång städning här hemma. Egentligen skulle det göras igår men då blev det ju bio :-) Förresten, vad är eran favorit frukost ? Jag har under hela min graviditet ätit samma frukost förutom nu de senaste dagarna då jag bytt ut lite. Standarden har varit en kopp kaffe, två kanelknäcke med ägg och kaviar. Måste erkänna att det känns skönt att äntligen kunna göra lite variationer, som idag blev det den underbara filen ovan och två stycken ostfrallor med paprikaost. Inte det nyttigaste kanske men ack så gott!




Kommentarer
Nikita

Sen jag blev gravid denna gång har ja blitt värsta frukostmänniskan,
ja åt aldrig frukost förut men nu är det nästan bästa målet om dagen!

Oftast blir det en kopp kaffe, yoghurt, smörgås
och ett glas apelsinjuice!
Ibland ägg.. men det tar ju sån tid å koka :P

Karolina, gravid i v. 37 ♥

Vad duktig du är som jobbar natt! För mig funkade det inte alls.
Till frukost varje dag äter jag olika smotthies, müsli ibland och smörgås och te :)
Kramar




Kom ihåg mig?