Thursday diary


Kl. 17:05 |
Hej bloggisar. Allt bra med er ?  Allt bara bra här förutom en ond vad efter det gräsliga sendraget igår. Jag har nu avverkat två nätter av tre och ska om några timmar bege mig mot sjukahuset och göra den sista innan helgen. Inatt fyllde jag i ansökan om hur länge jag ska vara föräldraledig och det var verkligen inte bara ;-) Känns så konstigt att jag har ca 14 pass kvar att göra... Här i sundsvall har snön vräkt ner i flera dagar, när ska det sluta ? Jag känner mig mer än nöjd och ser framemot när det börjar smälta bort och börjar bli lite varmare. Jag vill ha vår, nu!




Kommentarer

Hur länge har du tänkt att vara hemma?
Kram

Svar: Blir nog hemma första året iaf :-)
Sarasdiary

Elin - med liten i magen

Ja det får gärna bli April snart tycker jag ;)

Svar: Jaaaa men visst :-)
Sarasdiary

Stina

Det kräk-snöar i Hudik åxå, blääk :(

Svar: uscha!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?