Svar på frågorna


Kl. 23:07 |
Var din graviditet planerad?  Jajjamensan. Vad jobbar du och din sambo med? Jag jobbar som sjuksköterska. Blev färdigutbildad för snart 4 år sedan och förstår inte riktigt vart den tiden har tagit vägen :-) Min sambo jobbar inom Telia, mer specifikt tänker jag inte gå in på.   Hur bor ni? Vi bor i en bostadsrätt på 3 rum och kök som vi köpte för snart tre år sedan, ca 3 km från centrum. Hur längen har ni varit tillsammans? Det blir sex underbara år i oktober! Du kommer inte från Sundsvall va? Jag flyttade hit 2005 eftersom jag kom in på sjuksköterskeutbildningen. Träffade Johan efter ett år och trivs riktigt bra att bo här. Sundsvall är lagomt och har allt jag behöver. Dessutom är det nära hem till min familj. Med bil tar det ca en timme och med tåg 40 minuter. Perfekt :-)   Borde åka hem oftare än vad jag gör! Hur ska ni göra med föräldraledigheten ? Som det ser ut nu så blir jag hemma iaf ett år. Sen får vi se. Vi båda är överens om att det är för tidigt med "dagis" då lillisen är 1 år och hoppas vi kan vänta med det tills den är 1.5 år. Men vi får se :-) Vad ska eran bebis heta? Eftersom vi inte vet om det är en tjej eller kille så har vi inte bestämt. Men vi har ett favorit tjejnamn och killnamn. Givetvis tänker vi inte avslöja det nu ;-) Vad blev det för babyskydd ? Maxi-coosi! :-) Ett inlägg om det kommer...  




Kommentarer
Karolina, gravid i v. 39 ♥

Va kul att få läsa svaren! Jag misstänkte faktiskt att du var sjuksköterska:)

Kramar

Svar: Vad roligt att du tycker det :-) hihi

Kram
Sarasdiary

elin ♥

Vi har också en maxi cosi till Signe, med en easyfix bas! vi är supernöjda! perfekt.
och så har vi köpt adaprtar så att vi kan sätt den på vagnen också, kanon när man ska handla eller så :)

Svar: Vi fick ett bra paketpris och har även tänkt skaffa adaptrar till vagnen :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?