Pastelligt/Sorbet hos veromoda


Kl. 14:24 |
Veromoda och VILA är mina absoluta favorit affärer och nu har det kommit in massa vår och sommarfina kläder som jag gärna skulle vilja få hem till min garderob. Jag är annars ingen tjej som klär mig i massa färg utan trivs bäst i vitt och svart och piffar gärna till det med en scarf i färg. Nu vet jag inte vad som har hänt, men dessa underbara toner på kläderna känns så fräscht och tänk er till solbrännan som förhoppningsvis kommer infinna sig ? Dock blir det inge shopping för min del nu då jag inte vet hur min kropp kommer se ut i början på sommaren ;-) Jag får vänta lite och hoppas det finns härliga pastelliga kläder kvar...




Kommentarer
Jessica- mamma till Joanna

Älskar det färgglada modet nu i vår! Känner för att shoppa massor men så svårt VAR ska man börja (och hur ska pengarna räcka till?)? :)

Hoppas du har en solig fin dag! Kram




Kom ihåg mig?