Inspiration - Hall


Kl. 16:25 |

Inspirationsbilderna kommer från Hemnet.





Kommentarer
Karolina, gravid i v. 39 ♥

Vilka underbara bilder! Jag vill också ha en sån fin hall, åh! haha.

Varsegod. Någon skrev att man kanske inte kunde ha tänt ljus medans man använder lustgas, men jag tänkte tända så fort jag kommer in på rummet och sen är det ju bara att blåsa ut ifall man behöver lustgas eller ev. syrgas. :)
Jag vet inte riktigt, har ett litet helt nytt ljus kvar sedan i julas, det är doften "winter wonderland" - den luktar inte så mycket vinter, men jag tror nog att det lutar åt "soft blanket". Det har varit min favorit den senaste tiden, haha :)
Vilken doft ska du ha? :)
KRAMAS!

Svar: Soft blanket måste jag prova, det låter som det doftar gott :-)

Annars kanske en doftpåse att ha i sin närhet ?

Kram kram
Sarasdiary

Marie

Åh, vilka underbara bilder! Man kan lätt fastna och tiden tickar snabbt när man kikar runt på inspirationsbilderna på hemnet! =)

Svar: Ja visst är det så :-) Livsfarligt ;-)
Sarasdiary

Jessica

Åhh den där hallen hade jag gärna haft.

Emelie

Vårt badrum blir i stil som hallen ovan. Likadant klinker på golvet och vitt på väggarna! Du anar inte vad jag längtar nu. Fy hur det ser ut nu. Och vad handikappad man känner sig utan dusch och en halvdan toalett. Sen när det är klart får du komma på en invigningsfika ;-) Hur har du det ihelgen? Jobbar du? :-) KRAM

Svar: Det kommer bli SÅ fint hos er :-) Tänk vad skönt när det är klart :-)
KRAM!
Sarasdiary

Marieh

Gud vilken bra inspiration, tänk att en hall kan vara så fin :)




Kom ihåg mig?