Friday diary


Kl. 13:49 |
Hej bloggisar! Här är man redan vaken, ungefär 4 timmar sömn har jag skrapat ihop och kisar nu starkt mot dagens solljus! Kom på att jag har inte sett dagsljus sedan i tisdags och solen skiner så det är ju helt underbart :-) Nu ska jag göra mig en stor kopp kaffe och sen trixa färdigt med lite papper som ska till försäkringskassan som skulle ha skickats in för längesen.  Varför ska det alltid krångla för mig ? I eftermiddag ska vi fara ner till hudik och äta på Texas med familjen och det ska blir så himla gott :-) Bra start på denna lediga helg med andra ord :-)




Kommentarer
elinjosefine

Detsamma :) Vad mysigt att gå på resturang med familjen.
Här skiner solen också och vi har varit ute en runda i skogen på Billy. Härligt :)

Kram

Jenny - gravid i New York

Härligt med långhelg & familjemys! :)

Ja lillbebisen får hemskt gärna kika ut strax efter v.38 ;) Då är det färdigbakat tycker jag!

Sara E

Det är inte bara för dig det krånglat med pappren. Hoppas du fick till uppgifterna idag? hör av dig igen om du undrar ngt. Kram

Svar: Jag fick ringa några samtal men nu är det fixat! Väntar nya papper från dom som har gjort lite fel ;-)
Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?