Friday diary


Kl. 16:09 |
Hej bloggisar! Äntligen fredag och helg, men själv så ska jag jobba.  Har ju varit ledig nu i dagarna två och det har varit så skönt och välbehövligt.  Idag har jag sprungit upp och ner från förrådet då helgens stora mission är att rensa förrådet. Jag har burit upp de lättaste kartongerna som vi ska gå igenom nu ikväll innan jobbet. Rolig fredagssyssla va ? ;-)

Snart kommer J hem så det är dags att förbereda middagen som får bli rester. Det brukar inte tillhöra vanligheten att vi äter rester på en fredag precis.. så nu är det färdigt vilat ;-)





Kommentarer
Jessica

Haha, detta var det roligaste på hela dagen! Ser att du tittar på halv 8, det är min kompis Lisa och hennes Magnus som är med. Så det är Magnus man ser på tv:n... =)
Ha en toppen dag!

Svar: Vilket sammanträffande! Kul :-)
Tack detsamma!
Sarasdiary

lisa

Haha komiskt! Det är jag som läser listan =) / Lisa

Svar: Hahaha! Vad roligt :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?