En solig promenad


Kl. 15:20 |
Hej bloggisar! Här kommer ett sent dagens första inlägg ;-) Efter ännu en sömnlösnatt så var jag tvungen att sova lite längre eftersom jag ska jobba inatt. Direkt när jag vaknade kasta jag i mig frukost och begav mig ut i det underbara vädret vi haft idag i Sundsvall :-) Det blev en prommis på nästan två timmar, så himla skönt och välbehövligt. Även om det är tungt och jobbigt så är det så skönt att ta sig ut på en runda, men det blev många pauser ;-) hihi

Bjuder på en tokig bild på mig själv ;-) Jag behöver nya solglasögon pronto!





Kommentarer
Ann-Sofi Engström

Härligt vår väder var det idag,det riktigt spritter i kroppen när asfalten tinar fram och det droppar från taket. Men man vet hur det brukar se ut i Mars, än kan det komma mera snö....men jag har inte beställt mer. Jag är också i behov av nya solisar, provade flera par på birsta idag..... hittade inga. Jag kanske köper ett par i Puerto Rico hi hi.... på torsdag far vi.
Kram på dig

Svar: Ååå hoppas du får en trevlig resa Ann-Sofie! :-)
Sarasdiary

Marie

Ser ut att varit underbart väder uppe i norr! Hoppas du haft en fin dag!

Svar: Det var helt underbart väder :-)
Sarasdiary

KIKKI

Men vad härligt det ser ut :D Önskar man hade tagit sig ut, men man fastnar lätt med böckerna på gott och ont :/ kram på er!

Svar: Jag minns när jag plugga hur man satt med dessa böcker dag ut och dag in...men man behöver en paus för att allt ska gå in :-)
Sarasdiary

karolina, gravid i v. 39 ♥

Stackare som inte får sova , jag lider med dig! Hoppas du kan sova gott ikväll. Jag antar att du provat med allt, men lite varm mjölk / varm choklad brukar ha lite lugnande och sövande effekt.

Kramar

elinjosefine

Ja visst är det härligt rätt om jag kan blir lite trött på att bara gå och gå. Är ju van vid att träna hårdare än så. Men jag ska verkligen inte klaga, den tiden kommer också :)




Kom ihåg mig?