Dagens Sara


Kl. 13:44 |

Pippitröja - Rut mfl, vitt linne - VILA och mammajeans från H&M





Kommentarer
Jenny - gravid i New York

Dom är så söta dom där pippitröjorna! Och ännu gulligare med en rund go mage :)

Svar: Ja jag älskar min! Så himla skön :-)
Sarasdiary

Spanienfrugan

Så gulligt! Magen syns ju knappt där under ju :)

Svar: Bilden är inte rättvis om jag säger så ;-) hihi
Sarasdiary

Stephanie

Superfint!

Svar: Taaack :-)
Sarasdiary

camilla

Tänkte också skriva att magen inte syns så mycket men så tittade jag på bilden längre ner! Så fin så!

Ha en bästa vecka! :)

Kraam

Sandra

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Snygg kofta :)

Josefin

Fin tröja... Har för mig att jag sett den på rut mfl i göteborg, men det var ett tag sen va? Blev lite sugen på att köpa en :)

Svar: Jag köpte den hos Rut mfl före jul tror jag. Men har sett den i butik fortfarande :-) Den är så skööön!
Sarasdiary

Catrin

åh vill också ha en pippi tröja ;)




Kom ihåg mig?