Velour


Kl. 17:42 |

Godkväll finisar!

Åååå vilken mysig dag vi har haft jag och Tilde. Hon har dessutom fått sova ute på balkongen idag då vagnen har varit inne och hon har fått sovit så gott! Nu håller jag på att fixa middag här och sen ska Tilde få krypa ner i ett bad :-) Men först, ett litet shoppingtips på skönaste Velour! Dessa tre nedan finns hos Ellos (som jag glömmer att besöka emellanåt). Ibland har de grymma rabattkoder och just nu får du hela 40 % rabatt på hela din beställning :-)

Dessa finns i flera andra färger. Men jag gillar denna creme vita färgen!

Du kommer till Ellos HÄR!





Kommentarer
Emelie

Tack för de fina orden! <3 Jag hoppas vi kan boka in en dejt snart, alldeles för länge sedan.. Vi har mkt att ta igen! ;-) hihi.

Lampan köpte jag på Village när det var 30% så fick den till ett helt överkomligt pris. :-) Tror nog att den finns att beställa på internet också.

Kramar!

Carolina

Det var inget dåligt erbjudande! :-)

Svar: Super erbjudande!
Sarasdiary

Hihi åh du som varit så snäll i år borde få MINST ett objektiv, hihi! Och allt annat, det är man värd som mamma ;D

Kramar gumman och fiiiin header du fått <3

Svar: Men vad go du är!
Tycker du ? hihi Den andra var lite väl tråkig så lite bilder fick det blir :-) Undra hur länge det dröjer innan jag vill ha en ny igen ? hihi
KRAMIS
Sarasdiary




Kom ihåg mig?