TGIF!


Kl. 09:23 |
Godmorgon vänner! Idag säger jag verkligen TGIF med de största bokstäverna som finns. Det har varit en "tuff" vecka då J har jobbat 24/7 så ja, helgen är mycket välkommen :-) Ska ni göra något skoj i helgen ? Jag ska på jobbfest i kväll och i morgon ska jag faktiskt jobba ett kvällspass :-) Lite nervöst men det kommer nog vara som om jag inte har varit borta. Tänk att jag har varit borta sedan i mars, 9 månader. Lika länge jag var gravid... galet !

Liten glimt att vårat julpynt som inte är så himla mycket...jag har varken haft ork eller lust att pynta i år. Nästa år kommer jag lägga ner mera tid på det, då kommer Tilde att förstå mer :-)

T.R.E.V.L.I.G   H.E.L.G !!!





Kommentarer
Malin ☆

Hoppas det blir kul ikväll gumman, men det tror jag nog :)

Det kommer gå toppen imorgon ska du se. Förmodligen bara kul att jobba lite nu när det är på dina villkor!

Puss <3

Svar: Tack vännen <3 <3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Åh det kommer säkert gå jätte bra imorgon.. Det är ju lite som att cykla, det kommer snabbt tillbaka även om det kanske känns lite vingligt de första metrarna :)
Kram

Svar: Instämmer helt. Ska jag vara ärlig känner jag mig inte alla nervös :-) så skönt! Kram och trevlig helg <3
Sarasdiary

Emelie

Härligt! Allt sitter som gjutet i ryggmärgen sedan tidigare, tro mig. Man kommer så snabbt in i det! :-D Lycka till imorgon och ha en grym kväll nu! De är du värd! :-)

Sandra

Ha så kul ikväll :) här blir det en lugn helg med inget inplanerat. kram

hoppas du har en riktigt trevlig kväll. såg på instagram att du är SKITSNYGG iaf. och det är en fin början ;)

kram!

Svar: Men TACK Michaela! Du är för go <3
Sarasdiary




Kom ihåg mig?