Separationsfas&Peplumtopp


Kl. 09:04 |
Godmorgon bloggisar! Har ni sovit gott i natt ? Såg ni på odjuret liksom jag ? Jag ångrar nästan att jag såg den och det var verkligen en hemsk berättelse. Med andra ord har det blivit väldigt få sömntimmar men med kaffe så fixar jag dagen! Om jag hade varit smart skulle jag ha lagt mig samtidigt som Johan, Tilde befinner sig nämligen i separationsfasen så hon vill bara ligga nära nära. Tydligen kan detta pågå ända fram till hon fyller ett år, vilket jag hoppas det inte gör! Men jag ska väl erkänna också att det är lite mysigt :-)

Förresten, har ni sett vilken stilren och snygg topp som finns hos Lindex ? Perfekt till julafton eller nyår om man inte vill ha klänning! 

Nej, nu är det en liten tjej här som ska gå och lägga sig för sin förmiddagslur!





Kommentarer
Nena: Foto - DIY - Inredning

Lilla gosfröken :) Jättesöt topp, den måste jag nog spana in, även om det lutar mot klänning till jul/nyår :)

Svar: Jag glömde att spana in den idag får göra det i morgon. Hoppas den är lika fin IRL! :-)
Sarasdiary

Enfrusdagar fd. Spanienfrugan

Det tog bara en dryg vecka sen var Lia över seperationsfasen...tror jag. Haha. Hoppas det går snabbt för Tilde med! Kram på dig.

Svar: Men så härligt för er! :-)
Här är vi nog inne i 4 :e veckan ;-)

Hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?