Rea och avbokat!


Kl. 16:36 |
God eftermiddag bloggisar! Tänkte tipsa er om att Country-dreams.se  har rea just nu och b.la har de 30 % på många kläder från Odd Molly! Här är två stycken favoriter som är nedsatt i pris och som gärna får komma hem till mig :-) Det kliar ordentligt i shoppingfingrarna kan jag lova ;-) hihi   I morgon är det fredag och i almanackan står det klippning och färg klockan 12 och jobbfest kl 18.00 Tyvärr har jag fått ringa och avboka frisörtiden då jag inte  har någon barnvakt. Suck! Jag som har sett fram emot denna tid i över en månad. Men men, sånt som händer och jag har ingen vidare lust att ta med Tilde dit heller. Nej, nu ska liten ha middag här och sen hoppas jag hon vill mysa resten av kvällen till hon ska gå och lägga sig.  




Kommentarer
jenny - mammaliv i nashville

Jag blir alltid lika häpen när ni börjar skriva om middagar då jag själv äter frukost ;)

Trist att du inte kan gå till frissan.. Man ser verkligen fram emot den där timmen för sig själv. Att bli lite piffad & fräsch. Hoppas du kommer iväg snart!
Ha en fin kväll <3
Jag själv ska påbörja min dag ;)

Svar: Hihi! Jag kan tänka mig det ;-) antar att du sover gott nu i stället?
Sarasdiary

Nikita

Å nej Va trist å få avboka ;( synd ja inte nior närmre då hade ja passat Tilde åt dig !!
Kram !!

Svar: Ååå vad gullig du är Nikita <3
Jag lyckades få barnvakt i går efter att jag bokat av tiden. Men tyvärr hann de stänga salongen innan jag försökte ringa och boka tillbaka tiden. Men men, jag får boka en ny tid ASAP! :-)
Sarasdiary

Emelie

Om du hade velat hade jag självklart kunnat passa Tilde idag.. Ledig dag och allt! :-)

Svar: Åååå vad snäll du är! Ska tänka på dig nästa gång <3

Hoppas du haft en härlig ledig dag :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?