Hjälmmössa med stjärnor!


Kl. 13:05 |

Har ni sett vilken fin stjärnmössa ? Med stjärnor och allt :-D Den är av märktet sätila och kan köpas hos bl.a babyshop som idag skänker 5 % av alla köp till GIVE HOPE!

Mössan finns från storlek 38/40 till 46/48

Kanske en mössa till en liten bebis som föds i början på 2013 ? 

HEJ BLOGGISAR!

Har ni också jullov nu tillsammans med familjen ? Det har vi här hemma! Riktigt skönt måste jag säga :-) Hela två veckor kommer vi få ha Johan hemma hos oss förutom två dagar och det ska bli så skönt att få sova varannan natt !

Snart kommer Tildes faster hit som ska umgås med oss hela eftermiddagen för att i kväll  sitta barnvakt då vi ska på Glögg kväll. Som vi har sett fram emot denna kväll och få träffa vännerna! Glöggmys  och spel tror jag står på kvällens meny. Dock blir det ingen sen kväll eftersom jag ska jobba i morgon!

Vi kanske hörs lite senare...





Kommentarer

vår baby har faktiskt ingen vintermössa ännu.. denna är verkligen jättefin!

Svar: Ååå ja visst är den! :-)
GOD JUL! <3
Sarasdiary

Carolina

Söt mössa! Min sambo ska jobba ett pass imorgon, sen har vi julov tillsammans ea högen till den 7 januari! Jippi!!

Svar: Ja visst är den! Så sugen på att beställa en till Tilde men tror hon växer ur den snabbt :-(
Hoppas ni får ett härligt jullov tillsammans nu KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?