Godkväll och ett litet shoppingtips!


Kl. 19:42 |

Godkväll bloggisar!

Ursäkta min frånvaro under helgen men nu är vi hemma igen och allt kommer bli som vanligt ;-) Tilde har lagt sig för natten och vi ska strax mysa ner oss i soffan framför Solsidan och sen kanske det får bli en film ? Förresten, har ni hunnit pyntat klart ? Det har inte jag! Vi ska fortsätta fixa med det i morgon. Inte för att jag har tänkt pynta jättemycket men har en stjärna som ska upp i vardagsrummet och sen ska fina elflugan få pryda ett fönster, sovrumsfönstret tror jag!

Här kommer ett litet shoppingtips denna kväll. Älskar de små pärlorna som pryder framsidan och den är mycket finare i verklighet. Den finns hos Lindex.





Kommentarer
Malin ☆

Hihi, om klänningen är jag så är denna tröja SÅ du! Superfin :)

Puss <3




Kom ihåg mig?