Dan före dopparedagen!


Kl. 09:14 |


20121223-090827.jpg
Jag som inte är en "smyckes tjej" fullkomligt älskar dessa diskreta armband! :-) Jag köpte på mig ett av varje så fem stycken för en billig peng eftersom ur och penn hade 50 procent!
Dan före dopparedagen och Tilde har sovit hela natten och gav mig sovmorgon till 8.45! Jag tror hon kände på sig att vi kom hem sent och att hon vet att jag ska jobba idag. Eller vad tror ni? Nu ska hon och jag äta frukost och tända det fjärde ljuset, J har sovmorgon! Sen när han stiger upp ska jag i väg och handla lite inför våran hudiktripp på tisdag :-)
Kram!




Kommentarer
Emelie

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Vill passa på och önska er en riktigt härlig jul med nära och kära! :-) Blir ni hos svärföräldrar på jul? :-) Julkram till er!!

Svar: Tack detsamma vännen!
Ja vi blir med Johans familj på julafton och åker hem till hudik över juldan till annandagen. Hur firar ni ?
Hoppas vi ses snart <3 KRAM!
Sarasdiary

Sandra

Vilka fina. hoppas det finns kvar såna där sen, då måste jag köpa :) god jul :) kram




Kom ihåg mig?