Årets julkort


Kl. 10:22 |

Hej finisar! Jag tänkte visa er vårat julkort som vi har skickat till nära och kära. Det var inte det lättaste och jag har säkert över 1000 bilder och inte ett enda där Tilde kikar in i kameran och ler + att det skulle vara rätt ljus! Så till slut gav jag upp och det fick bli detta. Tycker det blev helt okej även om det inte blev som jag hade tänkt :-)

Nu ska vi göra oss ordning och bege oss ut och fixa lite saker innan vi får besök! Är ni färdig med allt inför julen ? Det är inte vi. Men förhoppningsvis hinner jag och Tilde fixa det mesta nu idag. Eftersom jag ska jobba i helgen och Johan åker bort i morgon så försvinner ju den tiden...




Kommentarer

Sååå sött! Jättefint ju:)

Svar: Tack Hanna :-) hihi Jag trodde aldrig det skulle vara så svårt :-)
Sarasdiary

Pauline

Å vilket fint julkort, sötaste Tilde =)
Vi ska också i väg efter lunch och handla det sista inför jul. Hoppas ni hittar det ni ska!
Kram Kram

Svar: TACK Pauline! Nu är allt klart inför jul och det känns så skönt. Nu kan vi njuta helgen <3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Jättefint ju :) Det är inte lätt när man är själv heller. När jag fotar barn står alltid föräldern bredvid mig och påkallar uppmärksamheten. Allt är tillåtet, färgglada leksaker, kakor, pruttljud, allt ;D

Svar: Nej jisses så svårt det var. Hihi
Sarasdiary

nej men åh så söööt. hade dock samma problem här med ett barn som VÄGRADE le haha ;)

ellenojag

Blev ju såå fint! sötaste tomtetjejen i landet!

Svar: En allstå du! :-) TACK! <3
Sarasdiary

Malin S - form&design

Hihi nä de gör visst inte alltid som man vill dessa barn? Hm... ;) Hur som helst så blev det ju toppenbra och hon är ju den sötaste lilla tomtegumman!!

Svar: Men tack Malin!Och dina blev ju också så himla fina, sötaste pepparkaksgumman :-D
Sarasdiary

Malin ☆

Sötaste lilla Tilde <3 Vi blev så glada för julkortet och jag börjar få lite smått ångest över att vi inte skickat ett enda själv, hihi :)

Puss!

Svar: Tack vännen! Inte ska du ha ångest över det. Julkort är ju inget måste, ger bara massa stress och prestationsångest ;-) KRAM!
Sarasdiary

Sandra

Jättefint kort och såå söt så jag dör en smula :) kram

Svar: Tack Sandra <3
Sarasdiary

Ann-Sofi Engström

Sötaste lilla tomtenissen jag sett.
God Jul kramar från mig.

Svar: Men ååå TACK ann-sofi! <3
Sarasdiary

Carolina

Här känner vi oss rätt färdiga med julförberedelserna.. Och att fota kidsen är verkligen inte lätt! Men sött kort blev det iaf! :-)

Svar: Nu är vi också färdiga! Phuuuu :-) Så skönt! Nu kan vi njuta i helgen :-)
Sarasdiary

Pia

Å vilket fint kort :-) finaste tomtenissan som finns :-)

Jeanette

Blev ju jättefint! Jag har inte ens försökt mig på att ta något på Amanda.. kanske nästa år :)

Svar: Tack Jeanette :-) Ja du får satsa på nästa år. Det kanske går lite lättare då. Kanske förstår vad man säger "titta in i kameran" ;-) haha
Sarasdiary

Victoria S

Jättefint tycker jag!! =) <3

Svar: Tack Victoria :-)
Sarasdiary

camilla

Fy tusan så sött! Åh.. jag ångrar att jag inte fixade ett julkort. Kanske får bli en God fortsättningsbild istället. Söten!

Må så gott och God Jul!

Kramar

Svar: hihi :-) Ja hon är allt för söt Tildegumman :-) Ja men en god fortsättningsbild är ju en toppen idé. Det har jag inte tänkt på! :-)
Ha det så fint nu i jul och NJUT!
KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?