Våran dag!


Kl. 20:37 |
Hej bloggisar! Vi väntar på att en ny serie på svt ska börja, Lillehammer. Passar på att blogga lite nu när Tilde somnat för natten och lite tid finns över. Måste säga att det är skönt att våran lilla tjej väljer att lägga sig för natten nu mellan kl 19.00 och 20.00. Timmarna jag/vi får på kvällen ensam är välbehövliga! Ladda massa energi och göra saker man tycker är kul, t.ex blogga ;-) Jaja, nu till vad jag tänkte skriva om. Våran dag som blev en dejt med S,O & deras söta K. Vi åkte ut och träffades på Birsta för att strosa runt lite och äta lunch :-) För Tildes del blev det ingen shopping förutom två kartonger från IKEA som jag ska spara alla hennes kläder (har redan börjat vika och lägga ner). Men vad mycket fint som har anlänt till affärerna och jag tror det är hysteri på Ugglor! Har ni märkt det ?

Godaste salladen har Waynes! Varmrökt lax med senapsvinegrätt. Älskar bönorna!

Kaffe kaffe kaffe!

 Våra FINA supersociala killar ;-)





Kommentarer
Madeleine

Hihi jaaa, ugglor överallt, började redan förra vintern tycker jag nog, SÅ söta, tror det får bli en matbox med uggla till Lovis :D

Kram vännen!

Svar: Supersöta :-) hihi
Sarasdiary

Jeanette

Skönt med egentid på kvällen, det är då man "kommer ikapp" med sånt man vill göra :).

Den där salladen är min favorit också på Waynes!

Svar: Precis :-)
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Jag hade cravings på riktigt salta edamamebönor när jag var gravid. Sååå gott!! :)
Kram
På dig

Svar: Finns det salta också ? :-)
De är ju galet goda !

Kramis
Sarasdiary

Massa ugglor överallt.. Men för min del så gillar jag det!! Det är ju sådär supergulligt!! :D

Förövrigt, så är det ju himlans skönt då barn sover på kvällen och man får lite vuxentid tillsammans...

Rebecca

Ja ugglor är det väldigt mycket just nu. Och även andra sorters djur som finns ute i skogen på barnkläder. Men det gillar jag skarpt :-)

Nena: Foto - DIY - Inredning

Hahaha.. jag älskar bilden på killarna.. så klockren :D
Ha en fin dag!
Kram

Svar: Tack detsamma :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?