Tränat i parken!


Kl. 14:38 |

Oj, nu höll jag på att somna tillsammans med Tilde i sängen ;-) Men ingen vila här inte! Jisses vilket härligt pass Malin hade knopat ihop i förmiddags. I sin blogg har hon delat med sig av passet + en bild på mig hihi, in och kika med er och kör! Det var riktigt jobbigt och här är det en som kommer ha grym träningsvärk i benen i morgon :-) Övning nr 2, Backträningen höll på att ta kål på mig men jag klarade det tack vare all pepp från Malin :-)

Oj, jag missade visst benen på Malin ;-) Amatör som man är...

Är det några sundsvallsmammor som tänker anmäla sig till MBC nu i höst ?

Nu= Åter till storstädningen!





Kommentarer
Malin ☆

Men TACK själv vännen! Så skoj :D
KRAM!

Jeanette(Sundsvall)

Å vad kul! Jag ska anmäla mig och hoppas på att få plats

Svar: Ja men gör det! Vad skoj :-) Då kanske vi ses !
Sarasdiary

Frida - Mamma till Lloyd

Jag funderar faktiskt pa att anmala mig :) hade min efterkontroll sa sent, sa jag hann aldrig med forra omgangen..Kram

Svar: Gör det Frida :-) Vore ju jätteskoj!
Hoppas vi kan ses snart, var ett tag sen nu!

Kram
Sarasdiary

Malin S

Ni är ju så duktiga! Och snygga dessutom!

Svar: Men ska du säga finis! <3
Sarasdiary

Hade varit grymt roligt att anmäla och vara med. Men med 2 små och inga barnvakter, så känns det inte aktuellt.. :(

Svar: Kan de inte följa med? :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?