Tilde 4 månader


Kl. 21:19 |
Fyra månader och fyra timmar gammal är Tilde just nu när jag skriver :-) Tänk vad tiden går snabbt och hon bara växer och växer. Jag vet inte vad hon väger eller hur lång hon är nu men det får vi veta i morgon då vi ska till BVC för kontroll. Här nedan kommer lite information och tre bilder som är tagen med iphonen (dålig kvalité):

Ögonen blir bruna

♥ Har storlek 3 på blöjor

♥ I kläder är det storlek 56 - 68 som gäller. Ska man köpa något så är det minst storlek 68

Händerna är ju så goda. Tänder på G.

♥ Är världens gladaste tjej och skrattar för det mesta och att se sig själv i spegeln är ju SÅ roligt

♥ Älskar att stå och gör det läääääängen.

♥ Favorit leksaken här hemma är en humla som har vingar som prasslar.

♥ Pratar, pratar och pratar :-)

 





Kommentarer
My - Mamma till Alma

Men så söt hon är! Otroligt lik sin mamma tycker jag :)
Och grattis på 4-månadersdagen såklart :)

Svar: Tack :-)
Tilde tackar så mycket! :-) hihi
Sarasdiary

Spanienfrugan

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Hon är ju för söt! Gulligt att ni sätter upp håret på henne, antar att det är praktiskt med ;)

Hanna Z

Grattis Tilde! Hon är ju så söt att man dör! :)

Svar: Tilde tackar så mycket :-)

KRAMIS!
Sarasdiary

camilla

Tiden går ju så snabbt! Väääldigt lik sin mamma och otroligt söt!

Så fin headern blev!

Kram

Svar: Hihi, det är den gamla headern än Camilla ;-) Till veckan ska vi ta lite nya bilder och ordna med en ny, blev inte alls nöjd när jag höll på här om dagen.

KRAMIS
Sarasdiary

camilla

Va? Hahaha!! Så uppmärksam är jag! ;) Tycker den är fin som den är nu! Men då får vi se vad det blir nästa gång.

Kramar

Svar: hihi :-) Tack! Jag är nöjd med den men vill ha en bild på mig och Tilde :-)
Godnatt! Kramis
Sarasdiary

Ida

[MARKED AS SPAM BY ANTISPAM BEE | Server IP]
Åh så himla söt!

Nena: Foto - DIY - Inredning

Sötaste <3 Grattis på 4 månadersdagen ^^

elin ♥ Mamma till Signe♥

alltså hon är så hiiiimla söt! skulle vara så roligt att träffa er nån gång:)

Svar: <3

Skäms över att jag inte hört av mig. Dålig dålig stil! Jag ska ner till Hudik nu till helgen lördag - måndag. Har egen bil denna gång så blir lite lättare att åka in till stan. Kanske en fika på Waynes? Har de kvällsöppet?

Kram!
Sarasdiary

Jenny - mammaliv i Nashville

Grattis Tilde på dagen! Så himla himla fin!!

Hanna J

Söta tös <3

Pauline

Tack så jätte mycket =)

Gud va söt hon är eran lilla Tilde, är hon inte väldigt lik dig?!
Kram

Ewelina

kikade in för första gången nu. Jag måste få säga att ni har ta mig tusan jordens vackraste barn! Sinnes vad söt hon är!!

Svar: Mammahjärtat smälter! :-)
Tack och välkommen åter!

Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?