Sover skönt ute...


Kl. 14:02 |
Eftersom regnet öser ner här i sundsvall idag och vi inte har vagnen uppe i lägenheten, bädda jag ner Tilde i hennes babyskydd och vaggade henne till sömns. Hon ligger hur bra som helst i det och sover nästan bättre i skyddet än i vagnen :-) Nu har hon nästan sovit i två timmar och jag hunnit sett film, senaste med Liza Marklund som kom ut i dag att hyra! Nu ska jag städa upp lite här hemma och sen fixa med bloppis-inlägget. Så håll utkik!

Vårat babyskydd är Maxi-cosi & vi är så nöjd med det och Tilde med tror jag :-) Nästa barnstol får nog bli av samma märke.





Kommentarer
Jeanette(Sundsvall)

Vi kör också Maxi Cosi till både liten och stor, väldigt nöjda med det!

Svar: Kul att höra :-)
Sarasdiary

Hanna Z

Myspys! Vi kör på bilbarnstol Maxi Cosi Mobi till Elliot nu, såååå bra! Den får ni köpa sen:)

Svar: Tack tack tack för tipset! När bytte ni? :-) Vi har precis tagit bort "korven" nu så hoppas den kan användas lite till. Men vintern kommer ju snart och då blir den väl lite trängre... ;-)
Sarasdiary

Malin S

Wilma sov också hur bra som helst i babyskyddet. (Lite extra bra att vi kunde ha det så pass länge... var så smidigt att bara kunna plocka med det ur bilen om hon hade somnat!)




Kom ihåg mig?