Sjalar!


Kl. 16:13 |
Jag är ingen accessoartjej som piffar till mina outfits med fina armband, örhängen eller halsband.  Vilket är lite synd för det är ju så fint hos andra. Men däremot sjalar trivs jag bra i. Nu när det går mot höst så passar det ju bra att klicka hem en ny sjal.  Man kan ju aldrig ha för många, eller hur ? :-) Här nedan kommer fem favoriter som jag har spanat in hos Creative Lounge!

Superfin sjal från Ester Eleonora Skullsilk - Brown!

En sjal med stjärnor från Beck Söndergaard - C Diva Star

Älskar älskar älskar denna sjal! Från ChillNorway - Silk Scarf pink Skulls!

Två fina sjalar från Ester Eleonora!





Kommentarer
ISLANDSMAMMA

Sjalar, sjalar, sjalar.....LOVE IT :-)

(Hittade den perfekta tjocka härliga höstsjalen på Island som jag måste ta bilder av sen)

HAPPY HAPPY DAY söta fina :-)

Svar: Hihi! Samma här :-)
Ja men det måste du göra! Jan tänka mig att den är fin :-)

Tack detsamma! Kram
Sarasdiary

Nikita

alltså den första är ju to die for, men man kan ju för bövelen inte köpa en sjal för 900 kr, galet pris alltså.. !!

Hanna Z

Såååå fina! Älskar med sjalar på hösten men har alldeles för få jag gillar. Så måste köpa på mig några fler, tack för bra tips! Älskar också stickade halsdukar, gärna tuber, och där har jag redan köpt säsongens första:)

Svar: Tuber är också min favorit. Vart brukar du köpa dina ?
Ha en fin dag fina fina du! <3
Sarasdiary

Ak

Om du gillar stjärnor, har du kanske sett de söta mössorna på Lindex.
Så mjuka och fina med stjärnor på. Rosa och lila finns m.m urgullliga!!

Så roligt att följa eran vardag! Kram på er!

Svar: Tack för tipset :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?