Nöjd!


Kl. 20:19 |
 

Idag hände det, jag körde mitt första spinningpass efter graviditeten!

Hur kändes och hur gick det ? Det kändes riktigt bra och det var ruskigt jobbigt. Jag kommer ha grym träningsvärk i morgon ;-) Efter passets slut passade jag på att köra plankan där, men mattorna var verkligen ingen höjdare när man var svettig. Armbågarna gled åt alla håll!

Och har ni sett vad som knackade på dörren precis när jag kom hem ? :-D

Nu håller Tilde på att somna inför natten och jag ska plocka undan lite här hemma innan jag sjunker ner i våran soffa!

   




Kommentarer
Malin ☆

Så härligt att det gick bra gumman! Kul med matkassen, du får berätta vad du tycker sedan :)
Kram!

Svar: :-)

Jajemensan! Kram :-)
Sarasdiary

Madeleine

Mmmm, ser att ni fått storlyx med matkasse serverad ni! Perfekt!! Undrar om sånt finns i norge, måste kika :D Och heja heja heja heja dig, så grym du är :D

Kram

Svar: Det är riktig vardagslyx! :-) Ska bli så skönt att behöva fundera vad vi ska laga osv :-)
Hoppas det finns i Norge :-)

Kramis
Sarasdiary

Jessica - mamma till Joanna

Härligt med lite träning och LYX med matkasse :)

Svar: Vardagslyx :-) hihi
Sarasdiary

Vad duktig du är och vad härligt med en matkasse :)

Svar: :-)
Sarasdiary

Malin S

Jag vill också ha en matkasse ;)

Svar: Det är grymt! :-) Längtar redan till i morgon då vi ska laga första rätten :-)
Sarasdiary

Carina

Måste ge dig beröm på att du träna, duktigt!!!

Vad får du insperation från? När du te.x. gå dina powerwolk?

Jag tänkte att jag skulle sätta igång nu med att gå powerwolk iaf 3 dagar/veckan men har ingen insperation..:(

Innan du blev gravid tränade du då med och hur mycket? Hur långt in i graviditeten tränade du?

Ha det fint!!

Med vänlig hälsning, Carina

Svar: Ååå tack Carina!

För mig går träningen i vågor, ibland mer och ibland mindre. Jag skaffar nog inspiration från bloggvärlden och tidningar. Men sen tror jag min vilja just nu att få komma i form driver mest. Innan jag blev gravid tränade jag inte alla förutom promenader och någon joggingtur. Minns att jag körde lite styrka i början av graviditeten och något zumbapass men fick sluta pga sammandragningar och bricanyltab. Det var en plåga med soffläge de sista 8 veckorna!

Jag tycker PW är så skönt. Visst är det motigt ibland att ta sig ut men oj så skönt efteråt. Bra med friskluft för både stor och liten :-) Behöver ju inte handla om en timme, 20 min kan räcka ibland :-) Ett tips är att lyssna på favoritmusik eller något spännande från SR appen :-)

Hoppas du finner inspiration för PW, det är så skönt!
Lycka till !

Kramis
Sarasdiary

Hanna Z

Hurtbulle! Jag har ff inte kommit igång med träningen efter graviditeten och Elliot är ju tusan över 1,5 år nu, haha.

Sååå skoj med matkasse! Jag vill med ha men det är ju kört här ute på ön... Kanske ska se till att vår lilla Ica styr upp en sån? :)

Svar: Ååå hoppas du kan få ICA att skaffa. Det är hur bra som helst och så himla skönt att slippa tänka "vad ska vi äta idag/i veckan?" Sen är det väldigt frächs mat,bra råvaror och mycket frukt och grönt vilket gillas här hemma :-)
Sarasdiary

Emelie

Vad duktig du är!! :-)

Längtar till ons! Ska bli kul med en liten dejt! Var alldeles för länge sedan..

Kraaam!!

Svar: Vi längtar också! :-)
KRamis
Sarasdiary

Men härligt med lite träning och spinning!! :)
Här har jag precis börjat komma igång med promenader.. Och tro mig ikväll tog jag en långprommis med mamma min och det är nån som känner av lite i rumpan... Haha! :)
Men vad skönt det känns efteråt!!

Sv; Tack!! Han e verkligen så söt och så lik sin bror! Mina små prinsar!

Svar: Ja det var riktigt härligt! :-)
Ta det lugnt i början och lyssna på kroppen!
Sarasdiary

Linda

Tack för din kommentar! =))

Härligt med träning! Jag ser fram emot cxworx och step imorgon kväll jag! man får sååå mkt bättre energi och ork av att röra på sig!

Jag älskar ju att skriva så troligtvis blir det väl ngt skriftligt på nätet även framöver...

Många kramar!

Svar: KRAM!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?