New in ochögongodis!


Kl. 17:03 |
Efter kalaset och god tårta lämnade jag av Johan och Tilde hemma och for vidare själv ut på Birsta en sväng. Oj vilken REA det är fortfarande :-) På indiska var det b.la 50 % på reapriset så en kudde till kökssoffan fick följa med hem. Något som inte var på REAN men som fick följa med hem ändå var denna underbaring från Lindex :

Supermys till hösten och jag älskar detaljerna på armbågarna!

 Ögongodis finns på Indiska och dessa skulle ju passa ypperligt att ha kaffe i framme på bänken. En riktig färgklick! 

Både skålen och muggarna skulle få flytta hem till vårat kök!

Nu blir det middag här hemma. Grillat står på menyn :-)





Kommentarer
Anette

Den tröjan var på rea här

Svar: Verkar vara olika överallt ;-)

Vart bor du?
Sarasdiary

Sandra

Åh, va gott med grillat. själv ska jag och några vänner ner på allstar strax och käka. trevlig kväll och helg :) kram

Svar: Ååå vad gott med allstar mat! Mums :-)
Detsamma vännen!

Kram
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Muggarna ser ut som godisbitar, härliga :)

Svar: Ja eller hur! Tror det får bli några fast det är fullt i vårat köksskåp ;-)
Sarasdiary

Nikita

Lägg ut en bild på hela tröjan !!
Skönt me lite Egentid i birsta :-)

Svar: Ska göra det :-)

Ja ibland är det skönt att kunna fara iväg själv och gå i affärer själv utan barnvagnen :-)
Sarasdiary

Rea is the shit!! Jag vill också iväg och shoppa! Men drar på det någon vecka till!
Hoppas Rean håller i sig en stund till! :D

Svar: Håller tummarna att den håller i sig för dig :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?