Mysig kväll&bloggfunderingar


Kl. 23:45 |
Godkväll finisar! Vi har precis kommit hem från en mysig kväll hos S, O & lille K. Vi har fikat jordgubbar, druckit gott kaffe och pratat om livet. Vi var gravida samtidigt och de fick sin lilla K två veckor före vi fick våran Tilde :-) Helt otroligt att dessa små tjejer som nu börjar bli stora varit i våra magar. Många minnen och känslor som vi delat och delar, helt underbart :-)

Det blev en hel del prat om bloggen också som i sommar kommit lite åt sidan. Nu när hösten står och knackar på dörren så hoppas jag allt blir som vanligt här inne igen. Sommar = semester och det gäller också bloggen, eller hur ? Mycket iphone bilder som inte varit de bästa, men vad tycker ni är bäst ? Få inlägg med bättre kvalite (bild och text) eller fler inlägg med lite sämre kvalite (on the go) ? Vad vill ni läsa om här inne i höst ?

Tell me!

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på Tildes underbara andetag! 

Sov så gott så hörs vi igen i morgon :-)





Kommentarer
Kajsa

Jag gillar "on the go" för ibland (rätt ofta) läser jag när jag själv är "on the go" och då är det skönt med lite kortare uppdateringar.

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Emelie

Ja Sara, lite mer inte så genomtänkt utan mer vardags och on the go så man får en liten update om dig och ditt/ert liv! Är så kul att höra hur ni har det där uppe efter flera år... :). <3.

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det. Hoppas allt är fint med dig!
<3
Sarasdiary

Nena: Foto - DIY - Inredning

Jag tror en blandning är bäst :) hur som helst är jag glad att jag hittat hit :)

Svar: <3
Sarasdiary

Nikita

Hej !
jag röstar för fler inlägg och då vissa mobilinlägg, hellre det än få inlägg =)

Ang Zaras strl så upplever jag dem som lite små i strl, men inte upp till två strl som Malin skrev i sin blogg, men alla barn är ju olika stora för sin ålder också.
Jag köpte 6-9 mån till Meja på jeansklänningen och den kommer hon kunna ha ett bra tag, 6-9 mån på den rosa koftan ... 9-12 mån på ett par andra plagg men dem är lite stora.
Men då är ju också meja en lättviktare, fast däremot så är hon ju lång.. så jag.. lite små kanske men inte jättesmå.

sugen på att klicka hem något =) ? Do it !
kram!

Svar: Tack!

Tror det får bli ett klick från zara. Finns mycket fint :-) hihi
Sarasdiary

Carina

Jag tycker det är perfekt som det är!! Gillar din blogg! Hur länge har du bloggat? Vad var det som drev dig till att börja blogga? Kram

Svar: Vad glad jag blir!


Jag började blogga när jag flyttade upp hit till Sundsvall och sen har jag inte kunnat sluta ;-) Så från 2005 har jag blogga! Hela 7 år, galet :-)
Sarasdiary

beatrice

Alla bilder är bra bilder:) ochjag gillar korta men många inlägg:)
Trevlig fortsättning på sommaren

Svar: Tack detsamma :-)
Sarasdiary

Mickan

Fler är bättre än färre :)

Svar: Tack! :-)
Sarasdiary

Malin S

Tycker nog det är rätt sunt att ta lite semester från dator och allt sån under sommaren också, hihi. Somaren är ju kort (och denna försvann typ utan att ens komma?). Ha det fint!

Svar: Det har du rätt i! I år har jag inte känt av sommaren genom vädret :-(
Sarasdiary

Emelie

Fortsätt på samma spår som tidigare! :-D

Svar: KRAM!
Sarasdiary

Sandra

Jag tycker det är perfekt som det är :) och så säger jag fler inlägg "on the go" :) kram

Svar: Vad bra :-)
Sarasdiary

ISLANDSMAMMA

Jag tycker din blogg är så fin :-)

TREVLIG DAG söta fina :-)

Svar: Tack <3

Vad glad jag blir :-)
Sarasdiary

Martina

På sommaren förstår nog alla att man inte kan förvänta sig samma uppdateringar som resten av året.
Jag ser gärna en blanding, kvaliteten på bilderna bryr jag mig inte så mycket om, men visst är det bra bilder så är det ju roligare att kika in :)




Kom ihåg mig?