LA:BRUKET


Kl. 18:29 |
  Jag har aldrig behövt smörja in mina händer pga torrhet utan gjort mest för att krämen doftar gott. Men efter att Tilde kom så har jag blivit torr om händerna. Vet inte om det har något samband med graviditeten ? Iaf så såg jag dessa snygga handkrämstuber hos Creative Lounge. Förresten, har ni sett deras snygga banner? :-)

" Handcréme med Sheasmör för torra händer och narig hud. Sheasmör skyddar, vårdar och är fuktbevarande. De eteriska oljorna från Salvia/Rosmarin/Lavendel doftar fantastiskt, stimulerar, är sammandragande och svagt antiseptiska. Ingredienserna vi använder i vår handcréme är certifierade av ECOCERT och är av högsta kvalitet".

Vilken handkräm tycker du är bäst ? Den ska gå lätt in i huden och får inte kännas "blöt"!





Kommentarer



Kom ihåg mig?