it´s all about being friendly


Kl. 20:34 |

Jag har äntligen fått ordning på mitt medlemsskap hos Kappahl och väntar nu bara på att mitt kort ska komma hem. Känns tråkigt att gå miste om erbjudanden och rabattcheckar när jag ändå shoppar ganska mycket där. Nu när jag var in och klickade mig runt såg att de kommer med en ny kollektion nu 3 september hos webbshopen, 10 september ut i butik. Kläder som består av material som organisk bomull och återvunnen ull. Den grå tröjan och bodyn tänkte jag spana närmare på när de kommer ut i butik. Om jag hinner med vill säga ;-)

 

Nu blir det kvällsfika här hemma!





Kommentarer
lillesverden

Den bodyn er jo supersøt! Kanskje Lille og lillegutt skal ha samme panda på seg :-) Takk for tips!

Svar: Varsågod :-) hihi
Sarasdiary

Emelie

Åh! Båda gråa ser underbara ut! :).

Svar: Ja eller hur! Måste kännas och klämmas på när de kommer ut i butik :-)
Sarasdiary

Madeleine

Åh vad den grå ser fiiiin ut!!! Och pandabody/dress också, synd att man inte kan krympa sitt barn lite ibland, haha :D

Puss & Kram

Svar: hihi :-) Du får köpa den och spara tills du kan ta fram den ;-)
KRAM!
Sarasdiary

Minns ni ? » Saras diary

[...] Jo, minns ni att jag tipsa er om kollektionen som kappahl skulle komma med ? It´s all about being friendly ? Ja nu finns det i webbshopen och jag tror Tilde ska få overallen med söta pandan på. [...]




Kom ihåg mig?