Hemma och vänder!


Kl. 17:13 |
Hej finisar! Phuuuuuu, nu är vi hemma efter en dag som bara har sprungit iväg! :-)  Efter varje gång jag träffat Malin och Jolie får jag så himla mycket energi, vad vi tycker om er! Vi pratade lite om allt möjligt, bl.a bloggning, mammalivet och framtiden :-) Jag skulle kunna sitta och prata hur längen som helst, synd att tiden bara springer iväg när vi ses.  Efter våran lunch så åkte jag upp på jobbet och sen vidare på IcaMaxi. Nu är jag äntligen hemma men nu ska vi göra oss ordning för en spontan trippeldejt på Oscars! Tilde ska få busa med farmor och farfar under tiden :-)

Mina favorittjejer ♥

Kika in hos Malin, hon har två bilder från dagens date (där även jag fastnade på en) tagen med kamera. Min kamera var slut på batteri som vanligt ;-)

Nej, nu måste jag spana in i garderoben!





Kommentarer
Malin ☆

Åh vad gullig du är gumman! Tack för idag <3 Vi får ta en hemmadejt snart så vi hinner prata massa massa massa :D

Hoppas ni får mysigt ikväll nu!
Puss & kram!

Svar: Och vi tycker såklart om er också. Sååå mycket!
Malin ☆

Malin S

SÅ söta allihopa :)

camilla

Såå otroligt söt i små toffsar!

Ha en bästa dag! Kram




Kom ihåg mig?