Gummistövlar


Kl. 07:01 |

Minns ni att jag köpte ett par gummistövlar från Hunter som var missfärgade ? Givetvis fick de åka tillbaka så nu är jag på jakt efter nya. Förtroende för just Hunter är just nu väldigt lågt så jag är på jakt efter ett par nya, även om stövlarna från Hunter är riktigt snygga. Dessa ovan från Noa Noa tycker jag är så söt med sin rosett på sidan och de röda stjärnorna bak på hälen är ju verkligen pricket över i:et! Finns hos creative Lounge att klicka hem :-) Någon som vet hur de är i storleken ? Stora, små eller normala ?

GODMORGON! :-)





Kommentarer
Elsklingen

Jag tänkte också köpa nya gummistövlar då de jag har nu läcker. Men jag vill ha ett par rosa =)

Svar: Ååå rosa vore inte helt fel :-) Kul med någon färg.
Sarasdiary

BloggMamman

Supersöta men frågan är ju hur rosetten ser ut efter en störtskur...men fina var de:-)

Svar: Det har jag också funderar på ;-)
Sarasdiary

Är också på jakt efter gummistövlar men har ännu inte hittat några som fallit mig i smaken..

camilla

Å så fina! Supersöta!




Kom ihåg mig?