Friday diary


Kl. 09:24 |

Godmorgon finisar! I morse ar vi uppe tidigt då vi skjutsade J till stan då han ska med jobbet åka till Örebro. När vi kom hem lyckades vi somna om en timme i alla fall, bättre än ingenting ;-) I dag har jag vaknat upp mycket piggare, så skönt! Var lite orolig att jag skulle få feber och bli riktigt risig och det vore ju så typiskt att få det då jag har massa roligheter planerade i helgen. Ikväll väntar middag på INVITO med finaste vännen och i morgon packar vi in oss i bilen och åker till Hudiksvall :-) Nog blir det en bra helg trots inte pappan är hemma!

Vad säger ni om en bloppis lite senare med kläder från Oddmolly och Chillnorway ?





Kommentarer
Anette

Ja! Bara jag inte missar din bloppis oxå

Svar: Kika in runt lunch :-)
Sarasdiary

Krille åker också iväg till Örebro idag, undra om de ska spela i samma lag? Ska höra med honom! :)

Svar: Johan ska springa milen ;-)
Sarasdiary

Duktig! :) K spelar fotboll (som vanligt) ;)

Svar: Han "värmer" upp inför tjurruset ;-) hihi
Sarasdiary

Malin ☆

Ska bli så mys! Och Bloppis gillar vi :D Hihi!

Puss!

Svar: Längtar <3

Puss & kram!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?