Fler från igår..


Kl. 10:19 |
Hej bloggisar! Här har ni en trött bloggerska som aldrig blir pigg verkar det som. Antar att det har att göra med att man har en liten Tilde som suger ur all energi ;-) Inte för att jag har trott något annat innan, men har aldrig känt  denna trötthet tidigare. Nu sover Tilde sin förmiddagslur och jag har gått igenom lite bilder som vi tog igår. Någon bild ska ni få se då det är dags för fyra-månaders-inlägget här på bloggen :-) Men tills vidare delar jag med mig av dessa sommarbilder:

Det känns roligare att blogga med bilder från kameran

Våran plan för dagen är att bege oss till Sara & lille Kerstin uppe i Hov för att njuta solen och köra ett TRX-pass. Johan jobbar denna underbara soliga dag vilket är lite synd, jag hade verkligen velat checka in på himlabadet. Men kanske i morgon ?





Kommentarer
Madeleine

Älskar fina kamerabilder, men det är nog speciellt med "on the go sämre kvalitét från mobilen-bilder" också, gillar blandningen och måste bli bättre på det själv :D

Kram fina!

Nena: Foto - DIY - Inredning

Söta muggar, är det plast eller porslin? :) Älskar färgen :)

Svar: Det är plast :-) Fyndade fyra muggar och fyra skålar till Tilde :-) hihi
Sarasdiary




Kom ihåg mig?