Finbesök!


Kl. 08:59 |
Godmorgon bloggisar! Hoppas ni har sovit gott och vaknat pigg och utvilad. Själv så har jag vaknat upp med lite ont i halsen men är annars pigg som vanligt. Hoppas det bara är något som är och hälsar på över dagen och är borta imorgon och att det inte bryter ut i någon stor förkylning. Det vore ju så typiskt då jag har planerat in roligheter i helgen och dessutom är J bortrest. Om någon timme får jag och Tilde fin besök av Elin, Sarah och deras småttingar! Vi ska äta lunch och bara mysa hela dagen :-) Så nu är det dags att börja göra sig ordning. Men först ska Tilde få lite mat.

Elin & fina fina Charles och Tilde i Sarah´s famn :-)

Önskar er en fin dag så hörs vi mer lite senare ♥





Kommentarer
Catrin

håller tummar och tår för att det inte bryter ut i en förkylning. Själv har jag varit hes och snorig i drygt en vecka nu... urtrisst! Hopas i alla fall det lägger sig till nästa vecka, då det drar igångt med träningen =)

Svar: Tack :-)
Krya på dig du också :-)
Sarasdiary

Madeleine

Hihi ja, såå tomt att inte få blogga igår!! :D Åh vad mysigt med mammadejt, kan sakna de dejterna man hade när de små var mini, de är speciella <3

Och jag är enig med Johanna, de är stora i storlek Geggamoja, Lovas sett i 86-92 passar ännu trots att hon har 98 på det mesta - perfekt med muddarna också som gör att man kan ha det mycket längre, uppvikt eller nedvikt :)

Kram <3

Sandra

Hoppas att ditt halsont har gått över :) nyss skrivit upp receptet på kantarellpajen, ska göra den till helgen :) tack för tipset, låter grymt gott :) kram

Svar: Tack :-)

Pajen blev grym! Supergod :-)
Kram
Sarasdiary




Kom ihåg mig?