Filmtips!


Kl. 10:02 |
 

Denna gav oss riktigt många skratt igår kväll :-)





Kommentarer
Suzanne

Håller med, underbar film som även hemma hos oss lockade till många och ibland igenkännande skratt =D

Trevlig helg!

Kram Suzanne

Svar: Hihi :-)
Tack detsamma!
Sarasdiary

Rebecca

Hej!

Vi såg den filmen förra helgen och fick oss med många goa skratt.

Önskar dig en härlig fredag!
//Rebecca

Svar: Tack detsamma :-)
Sarasdiary

emelie

Åh, vad glad jag blir av att höra det.. För den ligger på min dator och bara väntar på att få bli sedd :-)

Svar: Du har en riktigt bra film att se framemot! :-)
Sarasdiary

Hanna

Hejsan vilken fin blogg du har! Jag tänkte också säga att jag har en pågående fototävling på min blogg det skulle betyda GULD om du var med i den! :)
Direktlänk: HÄR (http://hannaasundin.blogg.se/2012/august/fototavling.html#comment)

Svar: Tack!
Sarasdiary

Sandra

Aa, den var rolig :) trevlig helg :) kram




Kom ihåg mig?