Ettår sedan


Kl. 22:07 |

Idag för ett år sedan fick vi veta att vi skulle bli tre. Vi fick vänta i 39 veckor och tre dagar innan Tilde bestämde sig för att komma, alltså några dagar innan BF. Jag gjorde graviditetstestet för att bevisa för Johan att jag inte var gravid. Men tänk vad rätt han hade ;-)

Jag minns denna dag då vi gjorde testet alldeles innan vi skulle få besök av vänner för middagsbjudning. Och i år blev det en repris, grillat till middag med samma vänner + några till :-D

Som ni ser fick vi veta ganska tidigt att vi var gravida

RUL där vi inte tog reda på om det var en tjej eller kille

Vecka 37

Tilde tre månader och 22 dagar gammal

Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket vi ä.l.s.k.a.r denna tjej!

TACK för att just jag får vara din mamma. Jag ska och kommer göra allt jag kan för att du ska ha det bäst ♥





Kommentarer
valeria- Mamma till 2 prinsar

Visst är det häftigt? Och tiden går så ofantligt fort. :)

Svar: Superhäftigt! :-)
Sarasdiary

Jessica - mamma till Joanna

Vad mycket som kan hända på ett år! Helt otroligt och fantastiskt :)

Svar: Ja verkligen. Helt galet så mycket ens liv förändras bara på ett år. hihi
Sarasdiary

Johannaty & Ciara

Va fint, så mysigt att tänka tillbaka på =)

Svar: Ja, det är en dag att minnas :-)
Sarasdiary

Sandra

Hon är så jäkla söt :)

Svar: :-) Jaaa hon är en riktigt sötnos :-)
Sarasdiary

Emma

GUD så söt hon är! Och så stor hon blivit! Kul att få se bild på henne :)

Svar: Ja Tilde bara växer och växer :-) vill stoppa tiden ibland! Hihi
Sarasdiary

Emelie

Tänk att de gått ett år! Helt otroligt vad fort tiden gått fort! Minns när vi partajade hos dig och var ute på Invito. Vart tar tiden vägen? ;-)

Ja, jätte härligt med semester! :-D Vi åker ju bort på onsdag men ses gärna före eller efter! :-)

Kram och hälsa med dig!

Svar: Helt galet vad tiden rusar iväg!! Ååå vilken rolig kväll vi hade då :-)

Jag hör av mig på sms ang träff! Kramis
Sarasdiary

Sama

Gud vad söt hon är...

Svar: Tack :-)
Sarasdiary

Carina

Vad snabbt tiden går..
Hur kommer det sig att din sambo misstänkte att ni skulle bli 3? Varför va inte du lika övertygad? /Carina

Svar: Magkänslan säger han :-) Lite läskigt att han hade rätt!
Jag hade inga symptom alls så jag var bombsäker på att jag hade rätt ;-)
Sarasdiary

Linda

Åh tänk vilka minnen man bär med sig livet ut kring sitt första barn...
Tilde sötnosen!

camilla

Underbart! Så mysigt att ha sin egna lilla familj! <3

Svar: Jaaa verkligen :-) Lite ovan tanke fortfarande att man nu har en "egen" liten famils :-)
<3

KRAM!!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?