En bra kväll igår..


Kl. 10:28 |
Hej vänner! Ååå vilken trevlig kväll vi hade igår. Supergod mat och bästa sällskapet :-) Vi hade sån tur att kvällssolen kikade fram så vi satt ute och åt. Men det var nog sista gången för denna sommar som aldrig kom. Johan åkte hem lite tidigare än min och hämtade hem Tilde och nattade henne, riktig lyx att få stanna kvar en timme till. När jag sen kom hem ville jag bara väcka Tilde och gosa, men fick såklart hålla mig. Jag fick nöja mig med några långa djupa andetag i hennes hår och sen somna jag som en prinsessa :-)

Oscars grillmeny

Lammrostbiff, sötpotatisgratäng, tomatsallad och rödvinssås. MUMS!

Flera av dessa kvällar tack :-)





Kommentarer
emelie

Jag gillar inte lamm, tycker att det smakar kofta, men det där SÅG iallafall himla gott ut! :-)

Emelie

Såg riktigt mumsigt ut! :-)

Ann-Sofi Engström

Såg riktigt gott ut, förstår att det är svårt att lämna prinsessan men ack så nyttigt med egen tid.

Ha en underbar dag Kram

Nena: Foto - DIY - Inredning

Sommaren som aldrig kom, precis så känner jag också :p men va säger man? Bättre lycka nästa år? ;)

Nikita

Håller med dig .. Sommaren som aldrig kom :(
Förresten tack för att du tipsade om den fina overallen igår , en är nu påväg hem till meja , hoppas den känns bra i verkligheten åxå :-)




Kom ihåg mig?