Bildbomb från våran dag!


Kl. 00:07 |

Först vill jag börja med att TACKA för era kommentarer från gårdagens blogginlägg. Det gör mig så glad att ni hjälper mig :-) Tack ! 

O´learys Ceasarsallad är grym! Jag valde även till kyckling för att mätta magen lite mer ;-)

Kaffe såklart!

Bild 1. Dagens outfit. Tröjan ni skymtar bakom fick följa med hem.  Bild 2. I provhytten hos Peak, blusen är ju helt underbar! Finns på rea :-)

När vi kom hem från stan och efter en timmas vila kom J´s föräldrar och syster med godfika :-) Därefter fick vi även besök av S & K. Och lite senare kom även H, B & lille G. Vi har verkligen haft fullt hus idag och vi älskar det! 

Medans grabbarna gör dansgolvet har vi tjejer sett dagboken! Den filmen kan man inte se för många gånger.

Vi har helt enkelt haft en underbar dag med vänner! Jag vill aldrig att denna sommar ska ta slut :-( Nu är det dags att krypa ner i sängen och förhoppningsvis dröjer det inte allt för längen innan J kommer och kryper ned.

Puss & kram!





Kommentarer



Kom ihåg mig?