Bildbomb från Norraberget!


Kl. 22:20 |
Hej finisar! Vilken mysig dag vi har haft med med underbara vänner i regnigt väder. Redan vid nio tiden packade vi in oss i bilen och åkte till Sara och Olle som hade huset fullt. Trots det så tar dom även emot oss, hur snällt är inte det ? :-) Efter frukost nr 2 begav vi oss mot Norraberget. Vi hade tur med vädret till en början men lagom till vi skulle gå upp mot utsiktstornet som nu inte blev av så började det naturligtvis att regna! Vi avslutade kvällen med grillning och nu är jag och Tilde hemma :-) Pappsisen kommer om en liten stund. Här kommer några bilder (tagna med iphonen därför de är dåliga, men jag vill ändå dela med mig) :

Åtta vuxna och fyra barn..

Jag Olle & Sara. Tilde sovandes i babyskyddet :-)

Matpåfyllning för liten i värmestugan

Matpåfyllning för stora! Bakadpotatis med tonfiskröra, mums mums mums!

Så himla skönt att de är färdiga med rören. Nu är det bara utbyggnad och inglasning av balkongen kvar som ska göras sen borde all renovering vara gjord! Jag tycker naturligtvis det är bra att föreningen gör allt detta men jag är så himla trött allt extra som blir. Jag känner bara "lämna oss i fred" ;-) På kort tid har de bytt dörr, bytt alla fönster + bytt fasad! Tänk när de bytte fasad då var jag gravid och jobbade nätterna. Hur lätt var det att sova på dagarna när de stod utanför sovrumsfönstret och borrade ? ;-) Jaja, detta blev en liten parantes!

GODNATT <3





Kommentarer
Marielle

Hei!
Lurte bare på hvilken vogn dere har til Tilde? Den ser så hendig og fin ut synes jeg.
Ps: Liker bloggen din! ;-)
God helg!

Svar: Hej Marielle! Vad roligt att du gillar min blogg, vad glad jag blir :-)
Vi har en bugaboo! Här har vi klickat fast babyskyddet på chassit. Så smidigt!

Trevlig helg
Sarasdiary




Kom ihåg mig?