35 dagar kvar..


Kl. 12:21 |
 

till kollektionen släpps hos Lindex. Jag hoppas få tag på kläder till Tilde eftersom hon passar så fint i just lila och mycket färg. Till mig själv ? Njaaaeee!

Nu äter jag lite lunch och Tilde sover lite. Om det inte regnar sen ska vi ta en promenad till HOV annars har vi sådan lyx att bli hämtad :-) Ett TRX-pass, fika och massa surr väntar! Kan inte få så mycket bättre start på denna vecka tror jag.

Förresten, ni missar väl inte Robinson och Dallas ikväll ;-)





Kommentarer
Jenny - mammaliv i Nashville

Ska bli spännande att se vad ni tycker om Dallas. Vi tyckte tyvärr serien var en flopp :(
Hoppas ni får en finfin dag!
KRAM

Svar: Det är just det jag är rädd att det kommer vara ;-) hihi
Sarasdiary

Carolina

Ska nog också försöka få tag i några plagg till mina kids också. :-)

Svar: :-) Hoppas de inte tar slut så man inte hinner med bara ! :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?