Påskafton!


Kl. 10:01 |

Hemma hos oss finns inget påskpynt förutom ett påskägg på vardagsrumsbordet fyllt med våra favoritgodisar.. nästa år kanske man får anstränga sig lite mer :-)

Godmorgon bloggisar!

Jag har haft den bästa natten på VÄLDIGT längen och känner mig glad och utvilad. NU ska jag göra frukost och se lite på nyhetsmorgon, sen är det dags att göra sig ordning för dagen :-) Idag ska jag träffa en vän som jag inte träffat sen oktober (!) så det ska bli riktigt kul. Senare i eftermiddag väntar påskmiddag hos J´s familj.

GLAD PÅSK ALLA FINA BLOGGISAR SOM KIKAR IN HÄR VARJE DAG OCH LÄMNAR SPÅR :-) JAG BLIR SÅ GLAD!





Kommentarer
Evelina

Glad påsk sötaste!!
Många kramar

Jessica

Glad påsk!!

Hanna Z

Glad Påsk!

Sandra

Glad påsk :)

Jenny - mammaliv i New York

Glad Påsk på dig! :)

Johanna | Tillvaron.se

Äsch, jag påskpyntar inte heller. Godis räcker gott!

Glad påsk

Thereses liv och vardag

Glad Påsk! Hoppas att du har haft en bra dag! Här hemma har vi knappt inte påskpyntat något heller, tycker det är roligare med julpynt! Kram!

camilla

Haha söt du är!
Håller med! Anstränger mig lite mer när lillen blir större. :) Vet själv hur kul jag tyckte det var att pyssla som liten!

Ha en fortsatt fin helg!
Många kramar




Kom ihåg mig?