Inte så kry&fina stjärnor


Kl. 08:51 |
Godmorgon bloggisar. Här har ni en bloggerska som inte känner sig speciellt kry. Vaknade vid klockan 5 och hade sprängande huvudvärk och allmän sjukdomskänsla i kroppen. Jag har ju haft nästäppa en längre tid och inte känt mig direkt förkyld eller så. Däremot har jag vistas bland folk som inte är frisk så det vore ju kanske konstigt om jag inte skulle bli sjuk. Iallafall har jag ringt min barnmorska för råd eftersom hon ville att jag skulle höra av mig om jag fick huvudvärk. Känns så typiskt att jag vakna med det i morse, första tanken var "men nu får det väl vara nog" ! Hon bör ringa upp vilken minut som helst.

Fin fina tröjor hos Nelly från märket Only. Båda färgerna skulle gärna få komma hem till mig :-)





Kommentarer
Malin ☆

Uscha, hoppas du mår bättre snart gumman! Hoppas det inte är någon havandeskapsförgiftning eller liknande på gång men bra att ni håller koll på dig <3

KRAM!

Svar: Tack vännen <3 Förhoppningsvis går det över en kaffekopp. Ska till BM för ett blodtryck och u-sticka nu. Tror det är lugnt. Men bättre att ta det säkra före det osäkra.

KRAM
Sarasdiary

Pia

Hoppas att allt är ok hos barnmorskan,och det är av förskylningen som du har huvudvärk. Kramis

Veronica

Krya på dig!

Svar: TACK! :-)
Sarasdiary

Jag vaknade också upp lite småförkyld men tror eg. det är sura uppstötningar som förstört halsen (har ont och te hjälper ej). Bara att gilla läget för nu är det ju så kort tid kvar. Bara att hålla ut! ;-)

Usch för huvudvärk, det har jag också men efter en alvedon så känns det lite bättre.

Då jag hade huvudvärken när jag hade havandeskapsförgiftningen så var den hemsk, jag ville då bara gömma mig under täcket. Det värsta jag varit med om. Så hoppas det inte är det på G!!

Svar: Alvedonen tog bort huvudvärken, sköööönt! :-)
Sarasdiary

Anna- Mamma och Socionom

Blev också sjuk när jag var höggravid, det är tuffare än vanligt. Hoppas du kryar dig snart så du kan fortsätta ladda inför förlossning:) Kram

Svar: Tack för din omtanke! Tror det är snabbt övergående, känner mig redan piggare :-)
Sarasdiary

Sandra

Krya på dej :) kram

Svar: Tack Sandra :-) KRamis
Sarasdiary

Lina

Superfina tröjor! Skulle gärna ha den i rosa! :) ha en bra dag! kram

Svar: Superfin! :-)

Tack detsamma!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?