Grillat!


Kl. 14:55 |
På söndagarna brukar vi göra storkok så Johan har till lite matlådor och jag som lunch och igår blev det grillat! Till fläskkarrén gjorde jag våran favoritsallad med varma rotfrukter i ugn som jag skulle kunna äta varje dag. Har ni inte provat göra den så måste ni göra det i sommar, ni kommer älska det. Till salladen brukar jag göra en dressin av basilika, olja, salt och peppar men glömde helt bort att handla det igår. Istället ringlade vi  Jordgubbsaperitif över salladen & det blev riktigt riktigt gott! :-) Nu ska jag börja göra mig ordning (har haft en otroligt seg morgon och förmiddag pga av en jobbig natt) och sen se förra veckan avsnitt av Alcatraz som jag missade. Då Johan kommer hem blir det middag och sen bio :-) Troligtvis sista bion innan pluttisen kommer..




Kommentarer
Jenny - mammaliv i New York

Åh nu vill jag ha kött till frukost!! haha. Gud så gott det ser ut!

Svar: Haha :-) Det är ju så gott!
Sarasdiary




Kom ihåg mig?