Dagens Sara


Kl. 14:11 |
Hej bloggisar! Jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har inte sovit en blund i natt känns det som och förkylningen kommer och går varannan dag.  Vaknade upp i morse med halsont igen :-( Trots tröttheten så har jag möblerat om lite i sovrummet så spjälsängen fått bättre plats och tvättat och hängt lite. Men nu ska jag krypa ner i soffan igen och se på Revenge. Dagens mission var att fota lite kläder som jag tänkte "bloppa" ut, men orken och lusten finns inte. Visst är det konstigt att hur trött jag än är och hur mycket det svider i ögonen så kan jag inte sova! Spelar ingen roll om jag försöker sova på natten eller dagen. Usch vilket klagoinlägg detta blev. Förlåt! :-(




Kommentarer
Romanique

Sv: Ja det blir lite trist faktiskt att "vara utan" bloggen, men hur sjukt det än låter så måste jag tillåta mig själv att testa vara utan bloggandet för det tar tyvärr över på ett negativt sätt ibland i mitt huvud. Kanske kommer jag tillbaka, kanske inte, kanske på en hemlig blogg ;)

Btw vad "skönt" (om man nu får skriva så utan att låta hemsk) att jag inte är ensam om mina sömnproblem. Man vänder och vrider på sig, flyttar runt alla miljoner kuddar till barriärrev att man till slut blir tokig. Klaga på! Det känns bättre efteråt! Min sambo undrade här i veckorna varför jag inte klagar mer än det lilla jag gör så jag antar att vi är lite för väluppfostrade? ;) Det är ju en ganska stor bebis i magen nu, klart att det känns! Kramar

Spanienfrugan

Din mage ser så där komisk ut som min gör numera med. Haha, jag tycker det är lika roligt varje gång jag kollar mig i spegeln och ser den sticka fram så där...rakt ut liksom. Sedan ser man rätt normal ut förövrigt...som sagt mycket komist. Jag är med skittrött idag!




Kom ihåg mig?