Då stryker vi några till


Kl. 10:04 |
 




Kommentarer
Hanna J

Jag gissar att ni får en pojke, 27 april :-)

Ha en fin dag

Svar: Det står 26:e på listan, men jag tror allt det är den 27:e ni får er lilla/lille.
Hanna J

Jessica

Har länge trott på 2 maj, vet ej varför. Men nu har jag iaf gissat!!

Malin ☆

Kom nu lilla bebis - vi väntar på dig <3

Jag kom på sedan att vi åker ju till Åre på tisdag och blir borta en vecka. Betyder det att vi inte hinner ses innan bebis kommer? Hihi :) Kanske kan flörta till mig en dejt med dig på måndag om du har ork och inget annat planerat.

Kram gumman!

Malin ☆

Vi kommer gärna på fika på måndag :) Fast jag hoppas ju såklart litegranna också att vi inte kan ses då men händer det inget ses vi gärna :)

Kramis!

Spanienfrugan

Nej, har min gissning rykt nu! Attans.

Linda

Hihi fick inte min gissning vara med på listan? ;) Torsdag 26e på morgonen och det blir en tjej =)

Svar: Ska fixa det A.S.A.P :-)
Sarasdiary




Kom ihåg mig?