Wednesday diary


Kl. 17:35 |

Hej bloggisar!  Vilken omvälvande dag det har varit idag. Men nu mår jag mycket bättre och ser framemot vad morgondagen har att erbjuda även om det känns lite nervöst! (hemlighetsmakeri.nu) Vi har precis ätit middag här hemma som blev sötpotatismos och köttbullar, hur gott som helst! Nu ska jag ta cykeln till hemköp och handla hem lite frukost till i morgon och sen se Hollywoodfruar som jag missade i måndags. Får ju inte missa Fru Gunillas utskällning mot hemtjänstpersonalen, vilken människa! ;-)





Kommentarer
Malin & Prinsessan

Tack vad söt du är vännen med dina fina ord :) Vet inte om jag var så nöjd med TV4-repotaget, tycker min röst låter hemsk när jag fick höra den sådär, haha :) Får bjuda på den!



Imorgon kör vi igen så hoppas på lite bättre väder då. Du får gärna haka på någon dag om du vill - barn och barnvagn får du låna av mig, hihi ;)



Kom vi nånstans i fikaplaneringen? Jag missar kommentarer hela tiden.. Kanske ta det via telefon istället? Eller Facebook kanske?



Och så blir jag ju jättenyfiken på vad ni har för er för hemlisar :D



KRAM!




Kom ihåg mig?