Trevlig fredagkväll på er


Kl. 19:47 |



Gott thailändskt på de nya vita tallrikarna från mateus


I mitt glas blev det alkoholfrittbubbel, Chapel Hill som inte smakade helt fel. För Johan blev det ett glas rött.

Kikar in för att önska er bloggisar en underbar fredagkväll
vad ni än gör. Vi har precis ätit middag som blev takeaway från thaikiosken på fisktorget, 2B är min favorit. Nu har jag precis stoppat in kvällens dessert, äppelpaj med kanel och kokos i ugnen och den bör vara färdig lagom till IDOL börjar :-)

Nu ska jag sjunka djupt ner i soffan och hälla upp ett glas bubbel & njuta denna fredagkväll.

KRAM!





Kommentarer
Ann-Sofi E

mmmm.... vad gott det såg ut. Ha en trevlig fredagkväll Kram

Fia-mamma till Edison

GRATTIS till Er! Gud så spännande :D Vad roligt det ska bli att få följa dig på vägen mot det största i livet! KRAMAR!




Kom ihåg mig?